Campagne video

AB Vakwerk

/over het project

Klant: AB Vakwerk
Agency: Okkinga Communicatie
Type video: Campagne video
Geschoten materiaal: 631 GB

AB Vakwerk – Campagne video

Voor AB Vakwerk, een uitzendbureau in de agrarische sector, hebben we in samenwerking met Okkinga deze wervingsvideo geproduceerd. De video is onderdeel van een uitgebreide campagne om meer mensen aan te laten sluiten bij hun uitzendbureau.

 

  • De uitdaging

    AB Vakwerk stond voor de uitdaging om meer mensen aan te trekken en te laten aansluiten bij hun uitzendbureau. In een competitieve arbeidsmarkt was het een vraagstuk hoe ze zich konden onderscheiden en potentiële werknemers konden overtuigen om voor hen te kiezen.

  • De oplossing

    Om dit vraagstuk op te lossen hebben wij een krachtige campagne video ontwikkeld. Deze video laat niet alleen de verscheidenheid aan vacatures zien die AB Vakwerk te bieden heeft, maar brengt ook de diverse groep mensen in beeld die al bij hen zijn aangesloten.

Bekijk meer cases

  • Promo video

    Case: Farmers Direct Coffee

    Opdracht: Promotie video

    Promo video voor Farmers Direct Coffee met in de hoofdrol Hans Klok en Bertrie Wierenga.
    Open case
  • Vaarzencheck

    Case: Agrifirm

    Opdracht: Campagne video

    De belangrijkste kengetallen in beeld en concrete adviezen voor nóg betere vaarzen? Vraag nu de gratis vaarzencheck van Agrifirm aan. Jeroen Jacobi geeft je een exclusieve sneak preview.
    Open case

Neem contact op met ons voor een vrijblijvend gesprek.

Wij hebben de expertise om jouw doelen te realiseren.

Vrijblijvend contact